بلاگ

آشنایی با فیبروز و راهنمایی‌های قبل انجام کار

فیبروز چیست؟

فیبروز متد کلاسیک اکادمی فی است که در این متد تاج ابرو با حجم کم کار می شود و حالت پر ندارد و خطوطی که در متد فی رسم می شود ساده است.

بتدریج این متد از جانب پیگمنترها و اساتیدی که در این زمینه فعالیت داشتند نکاتی جلب توجه کرد که در متد قدیمی پاسخی نداشت به اصلاحاتی انجامید.

مسترهای آکادمی به طراحی پترن‌های بولد پرداختند که در این متد ابروها پر حجم‌تر و تاج ابرو می‌تواند با خطوط ریزتر پر شود و در کل حالت ابرو به سمت پر حجم‌تر شدن و طبیعی‌تر شدن نسبت به متد قبلی در طراحی هر ابرو پیش می رود.

 

فیبرروز و بوتاکس دو تکنیک متفاوت هستند.

اما خانم هایی که قصد انجام فیبروز را دارند باید یک ماه قبل از انجام فیبروز اقدام به بوتاکس کنند تا پوست از حالت فیکس خارج شود و طراحی موفق انجام شود.

البته اگر فیبروز از ابتدا انجام شود بهتر است زیرا بعد از فیبروز به راحتی امکان بوتاکس وجود دارد.

فیبروز برای پوست‌های خشک و نرمال و افرادی که بیماری های پوستی و اگزما ندارند مناسب است و پوست‌هایی که خیلی چرب هستند یعنی مدام روی سطح پیشانی لایه‌ی چربی است و به محض پاک کردن دوباره چرب می‌شود مناسب نیست و یا بانوانی که درگیر بیماری‌های زمینه‌ای و پرخطر هستند و داروهایی که استفاده می کنند منجر به پاک شدن خطوط می شود مناسب نیست، یا بانوانی که در دوران شیمی درمانی و پرتو درمانی می باشند نیز مناسب نیست چون بدن در این زمان خیلی حساس به عفونت است.

همچنین برای عزیزانی که پوست آنها کلوییدساز هست یعنی بعد از ایجاد زخم گوشت اضافه می‌شود نیز مناسب نیست.

مادران عزیزی که در دوره ی بارداری هستند و یا بچه شیری زیر ۶ ماه دارند نباید تا حداقل 6 ماه برای فیبروز اقدام کنند.

بهتر است در صورت داشتن بیماری زمینه ای یا هر حساسیت با پزشک معتمد مشورت شود و سپاس برای فیبروز اقدام شود.

 

فیبروز در فصل‌های مختلف سال

فیبروز در هر فصلی قابل انجام است اما اگر جزء کسانی هستید که مدام عرق می کنید (تعرق شدید) بهتر است فصلی غیر از تابستان را برای این کار انتخاب کنید .

پس از انجام فیبروز بهتر است تا چند روز در معرض سولار یا آفتاب شدید نباشند و از شناکردن خودداری کنند تا پوسته ریزی کامل شود و بعد از آن اشکالی ندارد .

 

ماندگاری فیبروز

ماندگاری فیبروز برای پوست‌های مختلف متفاوت است مثلا بانوانی که پوست نرمال و خشک دارند زمان ماندگاری بیشتری دارد تا بانوانی که پوست چرب تری دارند و دارو استفاده می کنند.

در کل خطوط باید دولایه‌ی پوست را درگیر کند و اصلا نباید خطوط عمیق زده شود زیرا تاثیری در ماندگاری ندارد.

پس به همین دلیل بعد از گذشت زمان اگر تکنیک درست اجرا شده باشد و رنگ مورد استفاده سرب نداشته باشد بتدریج به سمت سایه شدن و محو شدن پیش می رود.

 

پیشنهادهای قبل از کار

قبل از فیبروز بهتر است از مصرف چای قهوه مسکن و ویتامین خودداری شود چون باعث خونریزی حین کار می شود و یا اگر مصرف دخانیات مانند سیگار دارند بهتر است قبل از انجام فیبروز استفاده نکنند.

زمان فیبروز در دوران عادت ماهیانه مناسب نیست زیرا بدلیل بهم ریختن و آشفتگی هورمون های بدن تکنیک فیبروز رنگ پذیری کمتری دارد همچنین موجب تحمل و احساس درد بیش از حد می شود.

 

انتخاب رنگ فیبروز

انتخاب رنگ بهتر است متناسب با رنگ پوست و موی مراجع باشد یعنی اگر مراجع پایه ی موها خیلی روشن دارد لازم نیست از رنگ تیره استفاده کرد.

برای داشتن کار طبیعی این نکته‌ی مهمی هست که نمای کار مراجع را طبیعی‌تر نشان می دهد یا بانوانی که پوست تیره و موهای مشکی دارند بهتر است از رنگهای تیره استفاده کنیم تا رنگ های روشن چون در اینصورت ماندگاری نخواهد داشت.

 

طراحی فیبروز

طراحی فیبروز باید اصولی و طبق استاندارد انجام شود و حتما به حالت چشمها پلک ها و اندازه ی صورت دقت شود برای این کار بهترین وسیله استفاده از دیوایدر هست نباید در صورت مراجع اعمال سلیقه کرد چون بعد از پوسته ریزی دچار مشکلات جدی می شود.

 

نانو بروز

تکنیکی که از صفر تا صد با دستگاه و با مهارت انجام می‌شود تا به ظریفی کار با قلم نزدیک شود نانو بروز هست.

در این تکنیک ماندگاری بیشتر از کار با قلم است که البته برای هر طیف پوست و ابرویی مناسب نیست.

 

رزرو وقت، دریافت مشاوره رایگان و پاسخ به سوالات بیشتر: ۰۹۱۲۶۸۷۰۳۸۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *